Hammaslääkärisi Tampereella jo vuodesta 1987

Hellävaraista hammashoitoa

Puremalihas­fysioterapia

Olen fysioterapeutti Kaisa Löytynoja. Tarjoan tuki- ja liikuntaelinfysioterapiaa Tampereella osoitteessa Keskustori 5A, Torin Hampaan kanssa samoissa tiloissa. Intohimoni on auttaa ihmisiä saavuttamaan terveempi elämä ja parempi elämänlaatu! Usein esimerkiksi tuki- ja liikuntaelinten kiputiloista kärsitään turhaan, sillä uskomus on, että tilanteeseen ei voida mitenkään itse vaikuttaa. Usein tämä uskomus on kuitenkin hyvin väärä. Tässä minä haluan auttaa! Älä epäröi ottaa yhteyttä ja kysyä, voisiko fysioterapiasta olla hyötyä myös sinun tilanteessasi.

Helmikuusta 2021 alkaen tarjoan myös fysioterapiaa purentaelimistön toimintahäiriöissä (temporomandibular disorders, TMD). Purentaelimistön toimintahäiriöiden tavallisimpiin oireisiin kuuluu leukanivelten tai puremalihasten kipu, leukaniveläänet, suun rajoittunut avautuminen sekä alaleuan liikehäiriöt. Muita oireita ovat mm. päänsärky, kasvokipu ja korvakipu. TMD fysioterapia perustuu tarkkaan fysioterapeuttiseen purentaelimistön ja niskan alueen tutkimiseen. Manuaalisilla tekniikoilla sekä ohjatuilla liikeharjoitteilla voidaan lievittää kipua, normalisoida leukanivelten ja purentalihasten toimintaa, sekä varmistaa leukanivelten, purentalihasten, kaularangan sekä niskan lihasten hyvä yhteistoiminta.

Tutustu minuun ja toimintaani lisää osoitteessa www.klfysio.fi

Nähdään!

Kaisa Löytynoja